Helgen i Mora

Då var ännu en helg över i Mora. Det blev en lite längre tur den här gången pga att jag blev sjuk igår (magsjuka till på köpet..:() Men nu börjar det släppa, bara lite ont i magen sen jag åt mitt första mål mat på två dygn nyss. Men men, det är ju lika bra att magen vänjer sig, för mat behöver man ju.

Annars har det varit en mysig helg här hemma. I fredags hann jag med en sväng ut till "syster yster". Var där i över två timmar och bara myste med henne och barnen. Mina små guldklimpar!:) När jag kom in till Mora igen så hann jag och mamma med att shoppa en hel del både till mig, mitt hem och till henne. Tänk vad bra man kan må av att spendera lite..:) Men nu måste jag börja bli lite sparsam, det här kommer aldrig hålla i längden. Men ett par nya sneakers ska jag unna mig bara jag hittar några jag vill ha.
Kvällen i fredags blev sen väldigt lugn, med Let´s dance och slappande i soffan. Somnade såklart framför tv:n, men det var det väl inte direkt någon som blev förvånad över..

Lördagen spenderades på Kaffestugan med brudarna, hade inte hunnit med att ge Sara hennes 25-årspresent, så hon fick en behandling på Mora Hotel & Spa av mig. Vi ska dit och mysa i relaxen och bli ompysslade dagen innan jag ska ha mitt 25-årkalas här hemma. Ser fram emot båda dessa dagar. :)
På kvällen blev det sen utgång med Frida. Skoj att hinna träffa henne en längre stund och bara snacka en massa skit. Känns som att det var ett bra tag sen!

Nu kallar Paradise Hotel, mer uppdatering från helgen kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0