Irriterad

Usch vad jag hatar denna portal. Nyss skrivit ett långt inlägg här och vad händer? Jo, allt bara försvinner. KUL!!

Men vad gör det, det känns som att det är rätt dag det kan göra det. Humöret är ändå nere på noll så det kan inte bli värre.
Snackade nyss med min systeryster, det är en människa som har en stor plats i mitt hjärta. Hur jag än mår så får hon mig alltid att må lite bättre. <3 Jag hoppas verkligen att det finns lite tid över i helgen så att jag hinner träffa henne och hennes underbara familj.

Nej, då va det dags att sätta lite fart då och packa klart inför resan hem imorgon. Borde också ta tag i lite jobbpapper som ska läsas, men det hinner jag med innan det blir dags att hoppa ner i sängen. Kanske ska passa på att bädda rent där innan jag kryper ner. För det är jag värd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0