Lite blandade känslor

Nyss sagt hejdå till pappa. Nu åker han tillbaka till Tchad igen, gillar´t inte! Men men, som han säger:"Det är en kortis denna gång." Endast SJU veckor, jag tycker att det känns som en hel evighet men..

Nyårshelgen har varit toppen (trots att det inte blev något Sälen för vår del..). Det blir alltid så skoj som man gör det, och jag har en förmåga att alltid få till det bra. Förutom där vid 2.30 i söndags morse då, när vi var på väg hem till Jenny och jag tror att blixten slog ner i mig, då mitt humör helt plötsligt tog en annan vändning..:S

Jaja, nog om det. Ny vecka nu med nya förhoppningar och förväntningar. Kan bli en intressant vecka det här. :)


Har kikat på den här några gånger nu och känner mig redan på bättre humör..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0