Lugn helg väcker starka minnen

Denna helgen har varit grymt skön. Inga måste alls. Mamma har varit här sen i torsdagskväll och vi har bara tagit det lugnt, shoppat och ätit en massa godis(ÅNGEST!!). Jag har investerat i en hel del nya kläder, känns riktigt bra an jag lova, för jag har ju inga kläder sen tidigare..;)
Det känns nu som att jag har allstrat en hel del energi, så nästa vecka på jobbet kommer jag bli riktigt jobbig kan jag tänka mig. Men men, det är min uppgift på bygget..:)

Idag ska jag inte göra så mycket förutom att storhandla till farfar, hjälpa honom att komma hem igen från sjukan, städa bort julen både hos mig och hos farfar. Handla för hela veckan till mig själv med + göra upp en matsedel för veckan, så att jag slipper fundera på det varje dag. Det gäller att vara lite effektiv nu, ska ju försöka ta tag i min träning den här veckan också, nu får det vara nog med detta svullande, snart kommer jag börja rulla fram. Det är ett som är säkert!

Har fått sån himla längtan efter Thailand nu.. Kan ju ha att göra med att de senaste åren har jag befunnit mig i Thailand den här tiden på året, men inte i år.. Sen blir det ju inte bättre av att jag sitter och kikar på gamla bilder från Thailand. Men men, jag har så härliga minnen därifrån så jag blir ju kanonglad av att kika på dem också..:)

Nej, dags att sätta lite fart nu. Ska strax följa med mamma till tåget och sen har jag ju en massa att stå i.



Underbar solnedgång utanför Kho Phiphi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0