Nästan klart

Såååå... Nu har jag tagit tag i städandet och det börjar se ut som ett hem här. Tur är väl det, men det är lite kvar att pyssla med. Jag borde verkligen laga lite mat så att jag har någon lunch imorgon, det är ju alltid skönt att slippa springa in på MAXI och köpa deras äckliga färdiga rätter. Så det är väl lika bra att jag sätter fart med maten nu och sen springer ner till tvättstugan och hämtar upp all min tvätt, som garanterat fortfarande är dyngsur, menmen... Den är ren iallafall:D

Sen ska jag allt krypa ner i sängen, är så himla trött jämt så det ska bli heeelt underbart att få krypa ner i min sköna bäd.

Bjussar på ett litet kort från julafton hos farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0