Ojojoj

Nu är det äntligen dags för årets första spinning pass! Som jag har längtat (Ja, jag har faktiskt det!). Är lite spänd eftersom jag har bytt gym nu. Det innebär alltså nya cyklar och ny instruktör. Lite obekvämt med ny instruktör tycker jag, då har man ju ingen koll alls på hur passet är uppbyggt och så. Men det blir säkert jättebra!:)

Idag slutade jag jobba riktigt tidigt. Gick hem redan 14:30, och det händer inte ofta kan jag lova. Men det är väldigt skönt när det väl händer. Så nu sitter jag här i soffan och känner efter hur trött jag egentligen är, dum som man är.. Jag ska alldeles strax sätta fart och dammsuga och plocka ihop lite här hemma. Det behövs verkligen, kan knappt komma ihåg när jag dammsög senast.. :S

Idag när jag kom innanför dörren så låg det en tidning från Hänt Extra där. Med mitt namn på basidan, så jag undrar verkligen vart den kommer ifrån. Spännande saker som händer här kan jag lova:)

Nej, nu ska jag ta och lyfta på rumpan och sätta lite fart här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0