Planer för eftermiddagen

Äntligen hemma. Fy, vad skönt!
Visst, jag tycker att det är super mysigt att komma hem till Mora och hälsa på, men det är ändå här i Uppsala som jag bor, det är här min lägenhet finns. :)
Jag har inte sådär jättemycket planer för den här eftermiddagen, jag hade från början tänkt att jag skulle kila iväg till gymmet och köra ett spinningpass. Men efter att ha pratat med pappa så kom vi fram till att jag nog ska vänta någon dag till innan jag kör igång med träning igen, eftersom man tömmer sig ganska så rejält efter att man varit magsjuk.

Så planerna för dagen blir att:

~*~ städa ur lite gammal mat ur kylen

~*~ packa upp min gigantiska packning:)

~*~ gå och handla för hela veckan

~*~ plocka i ordning lite här hemma. Det kan verkligen behövas.

Jag känner att idag är en bra dag att strukturera upp sånt som har blivit lite lidande. Taggad till tusen!

Kanske dags att köra ett ryck om jag ska hinna med allt innan jag blir alldeles för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0