Sista dagen

Godmorgon Världen!

Ska strax bege mig till jobbet. Sista arbetsdagen denna vecka, ska bli skönt. Det har varit ganska mycket att stå i under veckan. Ikväll åker jag hem till Mora och ihelgen ska jag få träffa Frida! Ska bli så skoj!

Men bävar inför promenaden från stationen till mamma, kan bli långt om det är kallt.. Brr.. Men men, skit samma. Jag kan ju krypa ner i sängen så fort jag kommer hem. Men innan jag behöver oroa mig för detta så ska jag ju som sagt jobba. Och jag hoppas på att reaförsäljningen fortsätter lika bra som tidigare, är så skoj att jobba när det är mycket folk i farten.:)

Nu ska  jag packa ner det sista och sen kila iväg till bussen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0