Smärtan knäcker mig snart

Usch, nyss ätit en riktigt god middag och nu mår jag ordentligt illa. Jag undrar hur det kommer sig. Blev enormt trött också. Borde kanske egentligen krypa ner i sängen, men jag vill ju så gärna kika på Paradise Hotel ikväll. Jaja, det visar sig väl om jag orkar se det eller inte. Annars finns det ju på tv6 hemsida, så jag kan kika imorgon istället.

Dag 1 utan socker är avklarad och det har gått riktigt fint faktiskt. Visst, jag har haft sprängande huvudvärk sen kl 13, men jag vet ju att det släpper om ett par dagar så det är ju bara att bita ihop. Jag får ju skylla mig själv som äter så mycket socker, men nu ska det bli en liten detox för min stackars kropp. Vi får se hur länge det funkar.

Just nu känner jag mig lite ynklig med både den hemska abstinensvärken i huvudet och illamåendet + smärta i mina axlar. Ge mig styrka!
Ska ta en voltaren nu och lägga mig i sängen.

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll ut gumman. Du fixar det. Vinnarskalle, eller?

2010-01-18 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0