Snart klar!

NU börjar jag bli klar med alla dagens måsten. Ska bara kila upp på vinden med lite saker, städa ur frysen och gå och handla mat för kommaned vecka (+baka bröd). Jag känner att jag verkligen har ångan uppe just nu, och att jag har en massa energi, har gått runt typ halva stan idag, och det behövde jag verkligen! Var så himla längesen jag tog mig ut och gick, måste bli skärpning på det från och med nu! Ska jag lyckas med att komma i den klänning jag har tänkt till jag fyller år så mste det till en stor förändring, och det NU!! Imorgon är det allvar, och jag ska minsann klara av detta. Jag oroar mig lite för hur det ska gå utan socker, men jag ska klara av det. Klarar alla andra av det, så ska jag klara av det med..

Idag hos farfar unnade jag mig en semla, det lär inte bli många alls detta år så man måste ju passa på när chansen dyker upp.:)

Nej, nu är det kanske bäst att jag sliter mig från den här burken och sätter lite fart. Klockan börjar bli mycket.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0