Städ och spotify-strul

Nu har jag hållt på och krånglat en evighet med detta som kallas spotify, det ville inte fungera. Men som tur är så kunde ju Robert hjälp mig, tack så jättemycket!:)

Nu håller jag på och städar för fullt, eller jag tog en liten paus nu, men ska strax fortsätta! Det är lika bra att köra medans man är igång..

Inte så mycket nytt som har hänt förutom att jag gjorde årets första rejäla vurpa idag. Mitt utanför bolaget, grattis Isabel! Ont som fan i lår och knä just nu, men det går väl över!? Hade fått två "presenter" på posten idag, en var från icamaxi där jag skulle få en tårta och en tårtspade, och den andra var frn guldfynd där jag fick 30%, kanske dags att skaffa något nytt smycke. En 25årspresent till mig sjäv kanske:)

Nej, nu kallar städningen igen!

Kommentarer
Postat av: Annika

eller ett tecken på att du börjar bli gammal, när man får hem sådant i brevlådan :)hihihi.ett tag till innan jag fyller!!

2010-01-29 @ 16:52:47
URL: http://minisunken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0