Summering

Gårdagen var riktigt trevlig. Först blev det middag här hemma med Sabina och Sofia. Vid 23-tiden drog vi iväg härifrån, men då fick vi först lov att åka förbi hos Sofia, för hon kom på att hon skulle byta om. Väl nere på Birger så var det ganska folktomt, men allt eftersom kvällen gick så välde folket in.
Kvällen blev lyckad, var ett tag sen jag skrattade så mycket som när jag och Sabina drev med alla på dansgolvet. Grymt skoj hade vi:)
Vid 2:30 kom tröttheten, så vi fick tag på en taxi och begav oss hemmåt. Ringde Jenny och snackade lite skit medans jag tryckte i mig rester från middagen (tack vare dem så mådde jag som en prinsessa när jag vaknade imorse!). Underbart skönt var det sen att få krypa ner sängen och kika på en film.

Idag har jag pysslat om mig själv lite, lagt en ansiktsmask mm. Nu ska jag bege mig iväg på en promenad bort till andra lägenheten för att sola, sen blir det ett besök hos farfar. Kanske kan få lite middag där..?:)

Hoppas att ni alla får en kanonsöndag!


En utav gårdagens alla låtar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0