Tillbaka efter en lugn helg

Helgen har varit lugn och skönt hemma i Mora. Jag och mamma har bara slappat. I lördags spenderade vi tre timmar på Mora Hotell och Spa. Hur skönt som helst. Jag hade ett presentkort där på en "topp-till-tå" behandling med Ole Henriksen produkter, gissa om det var helt underbart!?:) Få bli helt ompysslad i 75 minuter är inte helt fel kan jag lova.

Spa & Relak på Mota Hotell

Nu är jag tillbaka i stan och försöker tagga lite inför veckans jobb. Morgondagen blir lång, 8-19:15, men vi har en massa att stå i så dagen kommer nog rusa fram. Skoj skoj..

Har skapat lite planer för framtiden nu under helgen, mer om det kommer längre fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0