Underhållning till tusen

Haha... Tänk att man kan bli så besatt av en sån såpa som Paradise Hotel, men den är ju väldigt underhållande och det händer ju saker minst sagt hela tiden. Det är ju intressant hur pass involverad man själv kan bli i ett tvprogram. Tragiskt som fan!:)

Idag har det varit en hel del att stå i på jobbet, men det har varit skoj. Dock så tycker jag att det blev lite väl jobbigt att säga hej då till chefen som gjorde sin sista dag hos oss idag. Men det kommer att bli bra det här, det är jag helt övertygad om..

Snackade med mamma idag och hon tyckte att jag skulle komma hem. Hade gärna åkt hem, men jag hatar att sitta på det där j*vla tåget.. Hade varit skönt att bara åka hem och ligga på soffan hos mamma och bara bli ompysslad och få god mat. Inte göra något alls.. Men frågan är om jag pallar att sitta på det där tåget i 3 timmar, enkel resa. Ska fundera på det imorgon och isåfall boka biljetten imorgon.

Nej, ska strax krypa ner i sängen för att få en hel natts sömn. Det behövs, känns som att jag har en rejäl sömnskuld att tag tag i.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du kan komma hem. ;) Då kan vi catcha upp lite, var så längesen!

2010-01-05 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0