Äntligen trött och sval..

Äntligen kväll och det är okej att krypa ner i sängen.. Som jag har väntat på detta tillfälle, nog för att jag hann med en liten powernap under eftermiddagen också men det räknas inte.

Gårdagen var lyckad, väldigt lugn men trevlig. Var skönt när jag vaknade upp i morse och mådde så bra som jag gjorde, mer såna här söndagar, tack! :)

Har hunnit med en sen lunch med mamma, pappa och farfar idag, mysigt men varmt var det. Vi åt på lingon, och jag åt en sån grymt god laxrätt. Riktigt somrig och god! Tack för det, farfar..

Har hunnnit med årets första dopp ikväll ute i Fjällnora, vilket var riktigt svalkande och skönt, men nu fryser jag som en tok. Ska ta en snabbdusch nu och sen krypa ner i sängen, underbart!

Jobb imorgon igen, semestern är över för den här sommaren. Det känns lite hårt när jag tänker så. Men jag ska ju ta några veckor i höst, så det är egentligen inte så synd om mig som jag vill få alla att tro.
Det ska bli lite skönt att komma tillbaka till jobbet, jag har en hel massa att ta igen efter bara en veckas semester. Så morgondagen kommer garanterat att försvinna i ett nafs.

Nej, nu ska jag ta och göra kvällen. Sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0