Det blir aldrig som man tänkt sig..

Det blev inget upplagt på tradera igår, mitt internet f**cka ur och ville inte mer. Så istället fick jag lite tid occh energi över till att damsuga och torka golv, så nu luktar det mycket gott här hemma..

Jag fick äntligen hämta ut mina kläder idag också, tyvärr så var ju såklart den finaste klänningen lite för liten. Men det har jag snabbt löst genom att klicka hem en ny på en gång. Det var helt underbar. Verkligen en "Isabel-klänning"!

Nu håller jag på att lagar kebabspett i ugnen och om jag orkar efter denna härliga middag så ska jag ta itu med bilderna på mina kläder och slänga upp dem på nätet. Orkade inte fota så många saker igår, jag tar lite i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0