Fullspäckad vecka

Det har inte funnits så mycket tid att lägga på denna blogg under veckan som har gått.
Jag har haft fullt upp på jobbet med en massa saker. Plus att jag hunnit med tre middagar ute också.
Den första var med Karoline i tisdags, skoj att träffa lite nytt folk och snacka en massa skit. I torsdags var vi ut med jobbet, det blev god mat och dryck på Katalin. Synd bara att jag hade jobbat 13 timmar den dagen och var ganska trött.
Igår brände vi ut till Öregrund på grillbuffé, jag, Sabina, Sofia, Jocke och två kompisar till honom.
Tack för alla dessa trevliga kvällar! Det har känts som att vi bor i ett helt annat land med dessa underbara kvällar. Det känns ju lite konstigt att kunna gå barärmat hela kvällarna, inte allt för ofta som vi blir bortskämda med det i detta land..

Öregrund..

Nu sitter jag och väntar på att Sabina och Sofia ska höra av sig så ska vi åka till Fjällnora och sola och bada,  måste ju passa på när jag vlä har en ledig dag.. Hann inte med att bada igår då vi var där, så idag blir det nog ett dopp eller två.


Badet i Fjällnora..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0