Ibland blir jag så besviken på mig själv...

Ibland blir jag så himla less på mig själv.. Hur smart är det att lägga sig på soffan när man kommer hem från jobbet? Hur många procents chans är det att man inte somnar, fem? Såklart hann jag sova ett tag också. Vaknade för typ 1,5 timme sen. Så himla osmart, jag vet! Så nu kan man ju undra vad jag ska underhålla mig med resten av kvällen/natten?!

Aja, jag borde i och för sig ta och plocka ihop här hemma. Av någon konstig anledning så ligger det kläder överallt, jämt! Hur är det möjligt? Blir så irriterad över att jag aldrig kan ha någon slags ordning.. Men det får väl bli lite pyssel här hemma då, men hur kul är det?

Idag har jag slitit hårt, har haft en hel massa jobb att ta igen. Snacka om att jag var helt tom i huvudet när jag lämnade jobbet. Har tagit tag i allt som jag av någon anledning har fått lov att skjuta på allt för länge, men nu är det gjort. Nu kommer jag inte behöva stänga in mig på kontoret på ett bra tag, hoppas jag..

Jag borde kanske bege mig ut på en liten promenad för att trötta ut mig själv lite. Kan vara skönt att få lite luft också. Japp, så får det bli. Nu får det bli springskorna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0