Inne igen..

Det blev inte så lång tid i solen, jag orkade verkligen inte ligga ute mer än två timmar. Det var så sjukt varmt, men men... Så nu sitter jag här framför datorn och bara vilar. Jag måste ju orka med kvällen :)

Hann med en frukost med mamma och pappa på Fågelsången i "morse" (ca 13:30). Tycker om att fika där, synd bara att det är så sjukt mycket äckliga fåglar som flyger runt där. Jag får ju en anings panik... Usch!

Borde hoppa in i duschen nu.. Eller kanske borde springa ner på coop och handla lite middagsmat, Sabina vill säkert ha lite middag när hon behagar att dyka up. :)

Hoppas att eran dag i den strålande solen varit minst lika bra som min!?

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill också ligga ute i solen!!!!!!!!!

2010-07-03 @ 22:03:19
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0