Kläder kläder kläder...

Shit vad jag har varit trött idag, men tycker ändå att jag har lyckats med att prestera ganska bra på jobbet. Är nöjd med dagens insats. Och inte blev det direkt sämre av att Johanna var hos oss idag och vi käkade lunch på Barista, som jag har längtat efter deras quesadillas. Smarrigt värre!

Nu har jag slagit ner min rumpa i soffan, trots att jag borde städa eftersom jag misstänker att pappa kommer att ska sova här imorgon när han kommer till stan...? Men aja, det hinner jag ju..
Det känns lite viktigare att få vila lite. För det är jag värd..

Idag har jag beställt lite kläder igen. Så nu längtar jag tills på ons-tors när paketet kommer. Spännande!



Några av de saker som jag beställt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0