Ledig dag!

Grymt skönt har det varit hitills idag. Sov ända till 11 och la mig en på soffan och slappade lite till. Sånt är jag värd idag.. Satte sen fart och städade lägenheten, så nu känns det fint här hemma igen.

Väntar på att pappa ska behaga att dyka upp snart. Begravningen borde vara över nu. Då ska vi åka och köpa en torkställning till mig (stora investeringar på schemat idag..), så jag slipper ha tvätt hängandes överallt när jag haft tvättid. Inga större planer än så har jag inte idag. I like!

Skulle vilja åka hem till Mora en snabbis, bara för att få lukta på Niclas och Jeanettes lilla bebis. Hon är så söt, så söt.. Men jag får försöka hinna med det när jag åker hem nästa gång. Förhoppningsvis blir det en helg i augusti, Jenny snackar om 25års kalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0