Lördagmorgon

Nyss vaknat i denna värme. Man sover inte bra när det är såhär varmt, det är ett som är säkert. Jag lyckades såklart somna på soffan igår och vaknade upp 5:30 imorse och var något stel efter att ha spenderat x antal timmar i min alldeles för korta soffa. Kröp ner i sängen och höll på att dö av värmeslag.. Men lyckades iallafall få några timmars sömn till.

Igår bjöds det på middag på Åkanten av mamma och pappa, tack så mycket! Efter maten var jag helt koma. Åkte till macken och köpte en cola och lite chips, en fredagskväll av högsta rang.. :)

Idag ska jag och mamma hinna med stan en snabbis och sen ska jag försöka hinna pressa lite i solen, om jag orkar? Men skulle verkligen behöva det. Får se vad som händer. Ikväll blir det iallafall utgång med Sabina, känns som att det var en evighet sen sist..

Nej, nu ska jag ta och plocka ihop lite här hemma, förstår inte hur det kan bli så otroligt stökigt.. Plockade ju ihop här innan mamma och pappa var här på lunch igår. Konstigt det där.. :)


Jag skulle åtminstonde önska att jag kunde få ha den här nyansen på min hud ikväll, för som det är just nu kommer jag blända alla ikväll... Är det för mycket begärt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0