Nya kläder kanske...?

Ledig idag!

Känns ganska lyxigt att få en vardag ledig ibland. Med ingenting planerat. Eller jo, jag ska snart hem till farfar och laga lite lunch och sen på eftermiddagen ska jag förhoppningsvis träffa min lilla vän Sabina. Känns som att det var ett bra tag sen nu. Inte bra det! Jag borde egentligen ta och gå igenom mina garderober och rensa ut en hel massa, men vart ska jag hitta den motivationen?

Jag hoppas att mina kläder jag beställde häromdagen, kommer idag. Jag ska ju ändå bort till posten och hämta ut mina nya ankelboots från Nelly, så det vore ju perfekt om kläderna också ville komma idag.
Lite av kläderna som jag hoppas kommer idag..


Kläderna kommer från Ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0