Onsdagen är snart över

Äntligen hemma igen. Grymt trött kan jag lova. Har varit och lunchat med farfar, det blev en grym köttfärssås kan jag tala om. Mötte upp Sabina på stan och hängde nere vid ån ett tag och bara snackade en massa. Hann med en tidig middag på Jalla också. Känns som att jag inte gjort annat än ätit idag, illa!

Såklart glömde jag bort att hämta ut mina paket efter att jag lämnat av Sabina på bussen, så det var bara att hoppa upp på cykeln igen och trampa bort till Kvarnen för att hämta ut dem. Väl där upptäcker jag att jag inte hade plånboken med mig, dvs inget leg och utan leg inget paket. Så jag fick snällt låta mina kläder ligga kvar där och nöja mig med mina nya skor. Men imorgon är det ju en ny dag och då j*vlar ska jag minsann hämta mina kära kläder. Nästan så att jag längtar.

Nu håller jag på att laddar batterierna till min kamera, sen ska jag fota de kläder jag inte längre behöver och lägga upp dem på nätet. Kanske är någon som behöver något av det jag tröttnat på/knappt använt.

Egentligen borde jag bleka min utväxt och dammsuga ikväll, men jag vet inte riktigt om motivationen infinner sig...? Eller va fan, dammsuga ska väl snart vara avklarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0