Pengarna bränner i fickan..

Inte mycket att rapportera om.
Min dag har bestått av seeg morgon, jobb, jobb, jobb... Och sen direkt ner i sängen för en "liten" power-nap när jag kom hem. Som jag var värd det!!:)

Igår fick jag lite bud på mina auktioner också. Härligt. Det blir inte mycket pengar, men åtminstonde lite space i garderoben.. Och det betyder alltså att jag kan införskaffa lite mer kläder att "fylla ut" med. I like!


Eveline hade detta halsband på sig idag och det var grymt snyggt, jag känner ett visst sug efter att köpa det.
Bara 149:- dessutom. Dags att slå till kanske?



Är otroligt sugen på denna kjol också. Men jag är lite för bekväm av mig så jag har inte orkat provat den än. Kanske ska kila ner på stan imorgon och känna efter om jag verkligen vill (läs behöver) denna.


Är lite småsugen på dess med, men det kanske är dumt att slå till på ett par
så pass ljusa jeans när det snart är höst? Vad tycker ni?




Slutligen så är jag sugen på någon av dessa skjortor, men kan inte bestämma vilken färg jag gillar bäst.
Kanske kan bli en av varje?

Jag hade ju bestämt mig för att trotsa och vara vaken länge ikväll, bara för att jag kan.. Men det gick ju sådär.  Strax efter att jag skrivit in det på Facebook så slocknade jag såklart, och sov grymt bra till lilla Jenny ringde och väckte mig. Har väl varit vaken i 1,5 timme nu, så det är nog lika bra att krypa ner mellan lakanen igen.. För det är jag värd!

Tidigaste kvällen denna vecka hitills, men vad gör det?


Kommentarer
Postat av: Maja

Du har problem kvinna:) Shopaholic är en underdrift:P

2010-07-28 @ 09:30:11
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0