Så som jag aldrig skulle bli..

Ännu en dag är över, och ännu en dag som slutar med att jag är sjukt trött. Men dagen har varit rolig, en massa att göra hela tiden. Sånt gillar jag! Fick lov att stanna 1,5 timme extra för att fixa klart lite, men det har jag igen en annan dag (hoppas jag?).

Jag ska strax krypa ner i sängen och kika på en film, känner att det lockar otroligt mycket. Ska ju upp och jobba imorgon igen, och behöver all energi jag kan få eftersom jag ränkar med mycket försäljning imorgon med.

Efter jobbet imorgon kan det hända att det blir bio eller middag med Sabina. Vi hinner inte umgås så mycket längre, eftersom jag alltid är så trött när vi ska ses och sängen/soffan lockar tyvärr lite mer. Shit, vad tråkig jag har blivit. Precis så tråkig som jag absolut aldrig skulle bli (sa jag när jag var yngre iallafall och min mamma alltid var så trött om kvällarna, förlåt mamma!;)).

Jag lär ta ooch plocka ihop lite här hemma och göra klart mina kläder inför morgondagen så att jag slipper tänka på det imorognbitti och sen göra mig redo för natten. Underbart skönt det ska bli att snart få sova...
God natt!



Saknar mina pinglor...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Och vi saknar dig!

2010-07-30 @ 22:32:34
Postat av: Anonym

Det är ok gumman. Skönt att du nu inser varför jag var så trött när Du var tonåring. Älskar Dig. Puss o kram

2010-07-31 @ 10:10:38
Postat av: Annika

du är världens bästa vän!! Miss you! Puss

2010-07-31 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0