Semester

Semester nu... Bara två dagar kvar, läskigt vad fort man vänjer sig vid att vara ledig. Jag har ju haft kanonväder hela veckan, förutom i onsdags, men det var ändå bara en bildag, så det gjorde inte speciellt mycket för mig.

Mycket har hänt.
Midsommar firades med finaste tjejerna i Leksand. Riktigt rolig kväll, förutom ett litet missöde, men det löste sig ju så det kan jag leva med.
Midsommardagen spenderades till största del i sängen. Som jag var värd det kan jag lova! :) På kvällen var vi ett gäng som samlades hemma hos Jenny. Skönt att vara tillbaka där jag trivs som bäst. Hann även med stugan en liten sväng, nostalgiskt! Träffade på saknade vänner där med.
Vissa människor betyder väldigt mycket även om man inte ses så ofta, eller ens hörs.
Jag har även hunnit med beachen, HUGO, syrran och hennes små kids plus en hel del till.
Sammanfattningsvis kan jag säga att semestern har varit kanon, men jag trivs bäst här nere i stan.
Borta bra, men hemma bäst... ;)

Några dagar kvar av semestern nu bara, och dessa ska spenderas i solen. Det är då ett som är säkert! :)



Jag, Maja och Annika på midsommarafton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0