Slut, slutare, Isabel...?

Gissa om det sitter en dödstrött brud i denna soffa?! Shit vad jag har slitit på jobbet idag.
Och som om det inte var nog så gick jag till och från jobbet också. (Visst, nu finns de ju dem som inte tycker att det är speciellt långt, men jag är iallafall stolt över min prestation.. Många bäckar små heter det ju!)
Slutrean startade idag och nu är det tokbilligt, därav alla tokiga kunder och tokig personal.. :) Men det är riktigt skoj att jobba när det finns mycket att göra, gillar´t skarpt!

Hann såklart med att shoppa lite också. Det blev bara reasaker idag, förutom en present till en vän. Lär kanske prova igenom sakerna och se så att jag ska behålla allt..?

Jag funderar på att strax krypa ner i sängen och köra igång en film. Det känns som att det är lite sånt väder ikväll. En tidig kväll skadar ju inte direkt heller. Japp, det ska jag göra. Tack för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0