Kort resumé av det senaste dygnet

Nu har det gått lite mer än ett dygn sen flickorna övergav mig, men jag har hunnit med en hel del sedan dess.

Pappa överraskade igår kväll med ett besök, eller ja, han är fortfarande kvar här.. Vi var ut och käkade god middag på Brasseri Höganäs sen var det kväll.. Sen imorse skjutsade han mig till jobbet, och såklart hämtade han mig med. Vi for till IKEA en sväng och sen vidare för att handla blommor till min balkong. Vi hann också med att åka ut till min farmor på kyrkogården och sen blev det jordgubbar hos farfar. Middagen fick bli sushi.. Som jag gillar´t! Var längesen jag skrattade så mycket som när pappa skulle visa hur duktig han blivit på att äta med pinnar, vilket såklart inte gick något vidare. Jag har fortfarande kramp i magen av allt skratt.. Sen fick jag den geniala idén att vi skulle flytta på mitt kylskåp och min frys så halva kvällen har gått åt till det. Jag är helt slut i hela kroppen nu av dessa tunga möbler.

Sovmorgon imorgon, gött! Men lär nog vakna tidigt eftersom min kära far är en aning morgonpigg.. :S Men va fan, lika bra att studsa upp i tid kanske så hinner jag tvinga pappa att kånka upp mitt matbord på vinden. Jag har nämligen bestämt mig för att köpa ett nytt, mindre bord istället för det stora jag har nu..

Det har dykt upp lite funderingar också, men dessa behåller jag nog för mig själv ett tag till.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0