Seg natt kan jag lova

God morgon världen!

Sovit grymt kasst i natt. Legat och försökt lösa det problem som dök upp igår. Ska strax bege mig upp till jobbet för att ha lite extra tid till att fixa det här. Men det kommer nog bli en lång dag idag. Somnade 23:30 igår och vaknade igen vid 00:45 och har sedan dess legat vaken till och från, hela natten. Blir en tidig kväll ikväll, det är då ett som är säkert!

Hoppas på en lunch med Linda idag, känns som att det hade varit skönt att få fokusera på något annat än jobb ett litet tag idag. Jag hoppas att hon har tid idag, men annars blir det ju imorgon så..

Idag blir det slappa och sköna kläder kan jag lova. Orkar verkligen inte med något tight och obekvämt när jag är så här trött som jag är idag..



Slappa och sköna byxor, tillsammans med det här slappa linnet men i vitt blir nog perfekt idag.. Sen blir det nog vita converse till, eller varför inte mina nya peeptoe från HM?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0