Sommar sommar sommar...

Det blev ingen spinning imorse, men däremot begav jag mig ut på en promenad istället. Skönt med lite frisk luft såhär på morgonen. Känner mig riktigt duktig, två dagar i rad har det blivit promenad direkt jag har vaknat.

Ska strax ta och sätta lite fart och åka iväg till jobbet. Tror att det kan bli en lugn dag idag, med tanke på att det är så fint väder. Men vem vet, folk kanske känner studentpaniken komma.. Det visar sig.

Sitter och poppar en massa sköna sommarlåtar och längtar tills helgen, kommer bli helt grymt. Eller hur tjejer?! :)



Nej, nu kallar duschen. Måste försöka hinna plocka ihop lite här hemma innan jag åker också.

Ha en kanondag i det vackra vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0