Bakning

Känner mig lite seg idag, så jag har bestämt mig för att få lite ny energi genom att baka. Så nu ska jag kila bort till ICA och handla ingredienserna. Det får bli dumle cupcakes för att lyfta humöret idag. Jag tror på succé! Då kanske jag får lite energi till att städa också, som jag hade starkt hopp om att göra igår, en som inte blev av.. Såklart!:(

Men först: upp på vinden med lite saker som jag verkligen inte behöver ha kvar här nere i lägenheten längre, samt leta fram lite skor som ligger begravda någonstanns i mitt stora förråd.

Ha en bra eftermiddag/kväll gott folk!:)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:

Muffinsarna gräddas precis just nu, sen blir det fika med chailatte och muffins och en bra film. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0