Börjar bli lite smått less nu..

Less less less....
Shit vad jag är less på min lilla(?) vänsterfot. Att något så litet kan göra så ont. Men jag säger som Sabina har upplyst mig om hela dagen idag:"Det är inget fel på din fot, Isabel. Enligt läkarna.." Men det är väl klart att det är något som är fel, annars skulle jag ju inte ha sån värk att jag inte ens kan få sova en endaste hel natt..? Aja, nog om detta..

Har iallafall hunnit med en filmkväll med Mattias ikväll, skoj att träffa honom. Var ett tag sen kan jag lova. Tyvärr var inte filmen någon direkt tio poängare, men den var helt okej att bara slötitta på. Såna filmer gillar jag!

Nej, kanske ska försöka att pallra mig bort till sängen och hoppas på att få sova några fler timmar kommande natt än vad jag har gjort föregående. Orkar inte med att jobba om jag inte kan få sova ut någon gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0