Dagen full med planer

Stax ska jag sätta lite fart och fixa iordning mig. Ska ta tåget till sthlm idag för att umgås lite med min mamma och två av mina mostrar. Först blir det lite shopping oh lunch, sen ska vi på Björn Skifs (kanske inte riktigt min favorit, men det kan nog bli trevligt!), efter det åker vi bort till min kusin och kikar på hur hon bor och sen blir det middag. Det blir alltså en heldag i sthlm för min del. Skönt med lite miljöombyte.. Beroende på vilken tid jag kommer hem ikväll så kanske jag hinner träffa Mattias en sväng också och kika på en film. Var riktigt längesen vi sågs! Bjussar på en gammal bild på mig och Mattias (kanske inte världens bästa fotograf som tagit den med tanke på att vi knappt kom med, men de andra bilderna på oss var ännu värre..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0