De närmsta dagarna

Trött som ett as, och ändå håller jag mig uppe. Dum som jag är. Blev en 8-19dag idag, och tydligen imorgon med.. Jag som hade saker att så i. Men så är det. Bara att gilla läget..

Ska iallfall träffa Jennie imorgon, hon ska komma och sova hos mig. Det ska bli kanontrevligt, det var ju så längesen vi sågs... Eller iallafall sen jag fyllde år, så det blir ju lite mer än en måndag.


Bjussar på en inte alltför bra bild på mig och Jennie.. :)

Bara två dagar kvar att jobba denna vecka. Sen är det begravning på torsdag och efter det tillbaka till stan med mamma, joel, helene och farfar för att äntligen träffa papsen igen!:)
Jag tror på att det kommer att bli en bra påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0