Härliga lördag

God morgon!

Imorse vaknade jag utsövd kl 6:30, hur ofta händer det? Jag behövde nog verkligen sömn så det var bra att jag kröp till sängs redan 21:15. Och trots att visssa personer ringt halva natten så har jag sovit bra!

Nyss varit ute på en efterlängtad promenad, trots att min fot inte alls gillade det, men helt underbart skönt var det i solskottet. I like!
Håller nu på och väntar på att mina maskiner med tvätt ska bli klara. Ska bli toppenskönt när all tvätt är ren, så jag har lite att välja på. Jag funderar starkt på om jag ska slå till och investera i en tvättmaskin, jag hinner ju aldrig boka tvättstugan och det lär ju säkert inte bli lättare när jag börjar på nya jobbet heller, eftersom de har öppet till 20 där.

Idag är planerna att tvätta klart och dammsuga lägenheten, plus plocka ihop lite grann. Sen funderar jag på om jag ska ta och åka bort till plantagen och kika på lite blommor. De jag har i fönstrena nu ser inte ut att må allt för bra. Jag ska också försöka hinna med att åka bort till lilla lägenheten och olja in nya bänkskivorna där. Men jag kanske skjuter på det tills imorgon, då jag ändå ska bort till Svartbäcken för att hälsa på farfar, och förhoppningsvis få ta med mig min cykel hem.
Ska även hinna upp till Gränby en sväng med Sabina, jag hade behövt ett par nya svarta jeans och de ska tydligen finnas bra såna på Gina Tricot. Sen ikväll blir det schlagerkväll för hela slanten..

Ska köra igång med lite städ nu. Hoppas ni får en kanon dag i det underbara vädret som kommit till vårat kalla land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0