I´ve got a feeling

Jajemen... Jag har en känsla, men kan inte riktigt säga om den är positiv eller negativ. Men det kommer att visa sig, det är ett som är säkert! Det är allt jag kan säga just nu.. ;)

Idag har jag varit på ön och myst med lilla Noel. Han är ett sånt mysigt barn. Vi har läst böcker och pratat en massa om hans stundande semester utomland.. Vilken underbar unge.. ;) Tyvärr så sov lillasyster Alma hela tiden jag var på ön, men då betyder det ju bara att det blir ännu ett tillfälle att åka dit nästa gång jag är hemma och hälsar på.. :)

Har inte hunnit med så mycket mer idag. Hängde med Jenny ett tag på ICA (läs sorterade ut kaffe som vacuumet gått ur) och sen bara slappat på soffan. Grymt skönt kan jag lova. Det är semester det!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen så att jag orkar ränna runt på stan med Jenny imorgon, för att sen avsluta dagen med lite massage hos Ingalill. Underbart! Som jag har längtat..

Sov så gott allihopa, det kan jag lova att jag kommer att göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0