Kan man amputera själv?

Som en hel del av er vet, så har jag haft otroligt ont i min vänstra fot ett bra tag. Jag trodde imorse när jag vaknade att värken hade gett sig, men tänk vad fel jag hade. Nu har jag så där olidligt ont igen. Det är kanske bäst att jag trycker i mig några värktabletter och kryper ner i sängen.. Jag tror att det kan vara ett smart drag.

Efter jobbet idag, slutade 14, så har jag inte gjort ett dugg. Bara legat i soffan och tait det lugnt. Helt underbart! Det är inte så ofta, förutom i söndags framför Vasaloppet, som jag har tid/ro med det. Men idag gick det bra..

Imorgonbitti ringer klockan tidigt, trots att jag är ledig. Det är nämligen dags för tvättstugan. Inte direkt något jag ser fram emot, men ett növändigt ont. Usch, jag har så otroligt mycket tvätt. Att jag aldrig kan lära mig och boka tvättstugan oftare än 1gång/månad? Kanske ska bli en ny rutin from imorgon?!

Jag ska ta och kila iväg och borsta gaddarna nu och krypa ner i sängen. Som jag är värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0