Kitchen skills

Nyss hemkommen från farfar. Det blev en god middag och en superefterrätt. Tror att farfar blev riktigt impad av mina skills i köket.. ;)

När jag klev av bussen på stationen nyss så var det fullt med Bajenfans, som varit och kikat på bandyfinalen. Såklart var de dyngraka och otroligt jobbiga. Skulle snacka en massa och när jag inte svarade så skrek de en massa otrevliga saker. Inte kul alls! Och vakterna som stod typ överallt sa ingenting, det är inte alltid så kul att vara tjej... Framförallt inte när man stöter på såna här ouppfostrade nötter. Stackars satar rent ut sagt..

Skitsamma, de ska inte få sänka mitt humör.:) Håller på och plockar undan lite så det är fint och städat inför kommande vecka då jag inte kommer ha en endaste sekund över till att plocka ihop. Jobbar 8-19:10 imorgon och 8-21:10. Men va fan, jag är ju ung så jag kommer minsann att orka..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0