Kort resumé av den gångna helgen

Hej mina kära vänner!

Befinner mig just nu hemma i Mora och trängs med alla underbara skidåkare.. Lite mysigt är det ibland (läs idag) när det knappt fanns några skidåkare kvar. De flesta kommer nog på onsdag-torsdag och då är det inte lika mysigt längre.. Det värsta med alla skidåkare som traskar runt på stan är att de visar noll hänsyn till oss andra som inte har ett par skidor vilandes på axeln plus att de stinker av svett, och det är den värsta doft jag vet! Allt annat är bättre!! Tänk er själva hur gott och fräscht en medelålders man som har åkt nio mil luktar... Usch, nu mår jag t o m illa av att bara tänka på det.

Jaja, förutom lite negativa småsaker så har jag det bra här uppe i norr. Lördagens utgång var mycket bra, blev en hel del kära återseenden och en massa skratt! Och jag hoppas starkt på en repris både på fredag och lördag kan jag lova... Men då med lite fler underbara människor :)

Idag hann jag med en lunch med kära syster yster och mamma, synd bara att den tog slut så snabbt. Men det tar vi igen imorgon när vi beger oss ut till ön för lite mys med de små liven!:) Längtar! Det är ju inte allt för ofta som jag har möjlighet att träffa dem.

Nej, nu ska jag ta och blanda ihop lite dipp och plocka fram lite chips och sedan bänka mig framför tv:n och hoppas på att hitta någon bra film. Riktigt längtar tills på onsdag när sista Stieg Larsson filmen släpps på dvd, då blir det filmkväll med familjen kan jag lova..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0