Ledig dag!

Ledig idag, helt underbart!
Har inga planer som helst, utan jag ska bara ta det lugnt. Dock har jag tvättid kl 16 som kanske inte är det roligaste, men nödvändigt!

Har inte gjort så mycket alls denna helg. Eller jag och Sabina var ut en sväng i fredags, så hela dagen igår var ju en aning seg. Men jag hann iallafall med att hjälpa farfar att köpa en kostym till begravningen vi ska på på torsdag och så hann jag storstäda här hemma. Så nu är det städat och fint här hemma. Älskar den känslan.
Det enda som saknas är lite nya ljusa vårgardiner och nya kuddfodral. Ska ta och kika efter det på nätet nu, jag har fått någon besatthet om att jag ska ha ljusrosa gardiner i vardagsrummet och en vit/ljusrosa randig hissgardin i köket.
Det återstår att se om jag hittar vad jag söker. Uppdatering ang detta kommer.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0