Oh my god!!

Gissa om muffinsarna ser mumsiga ut!? Bäst att jag tar och fixar iordning mig så jag kan bege mig bort till farfar och då får provsmaka dessa små underbara saker. Synd bara att det är snöstorm ute och jag som hade planer på att gå till honom, för ett snabbt stopp på ICA och handla det som behövs till den übergoda middagen jag ska göra... Men det är väl bara att hoppa i gummistövlarna och vinterjackan, trycka ner en mössa över huvudet och börja knata. Ingen har väl dött av att gå i lite snö i 15 minuter..(i stan!)?

Jag ska bara plocka ihop alla dessa kläder som är utspridda överallt i min lägenhet, jag förstår inte hur någon människa kan lyckas med att sprida ut så mycket saker och få dem att hamna överallt?! Men jag fixar det av någon anledning. Jag skulle verklien behöva åka till lilla lägenheten också och olja in bänkskivorna där, för att sen ta med oljan hem och fixa mina bänkskivor, den ena börjar se lite torr ut, och då kan det ju kanske vara en bra idé att olja den innan den får för sig att spricka eller något sådant..?

Aja, mycket svammel nu. Allt för att slippa sätta fart känns det som.

Hoppas att ni alla får en kanon dag i detta underbara(?) väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0