Snabb resumé

Vilken trevlig dag vi hade igår. Björn Skifs var över all förväntan. Min nya skinnjacka var sådär underbar som jag hela tiden trott att den skulle vara. All mat och dryck smakade kanon, jag tror inte att det kunde bli så mycket bättre. När jag kom hem vid 23 så var jag helt slut. Men det var det värt! Det skönt med lite miljöombyte ibland, men jag skulle inte vilja bo i Sthlm, känns skönare att bara kunna kvista dit på 40 minuter och sen kunna lämna staden när man känner sig mättad.

Idag ska jag bege mig bort till farfar för lite pyssel och middag. Men först hade jag tänkt att baka kladdkakemuffins. Jag misstänker att det skulle uppskattas av lilla farfar..:)

Usch, nu börjar det singla ner små, små, små snöflingor från himmelen. Och jag som trodde att våren hade komit för att stanna. Tji fick jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0