Utsövd

God morgon!

Ska snart ner på stan och käka lite lunch med Jenny. Sen blir det väl lite rännande i affärerna för att se om det kommit in något nytt som kan sätta igång "ha-begäret". Var längesen jag gick på stan med Jenny, konstigt?! INte direkt kanske. Vi ses ju tyvärr inte allt för ofta nuför tiden.
Ikväll ska jag iväg till Ingalill för lite massage. Gissa om det ska bli underbart!? Ska ju även på Mora Hotell & Spa på fredag med Sara, men då blir det inte lika lång massage som ikväll. Men det ska bli skoj att hinna träffa Sara lite också. Det händer inte heller så ofta längre..

Nyss suttit och kikat på två filmer som min bror lagt upp på facebook, man kan ju verkligen fundera på om vi är syskon på riktigt..;)

Nej, nu ska jag kika runt lite mer och sen ska jag sätta fart.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0