Bojkott!

Det blev inget firande av Valborg för min del. Jag valde att göra en tidig kväll istället, något som jag absolut inte ångrar en sekund. Var så otroligt trött och sliten så det behövdes verkligen. Slocknade innan 21 på soffan och har sovit i ca 12 timmar i natt. Helt underbart!

Nu sitter jag här och väntar på att min goa vän Mikaela ska komma med tåget från Sthlm. Ska bli skoj att träffa henne, vi ska käka lite middag och snacka en massa... Blir inte allt för mkt sånt nu för tiden. Annat var det när vi pluggade i Leksand. det var tider det...

Kanske borde plocka ihop lite här hemma innan hon kommer så att hon slipper få en chock av alla saker som ligger exakt överallt!:(

Hoppas att ni får en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0