Då var det dags igen

Man kan ju undra varför jag överhuvudtaget envisas med att ha kvar den här bloggen, så sällan som jag lyckas plita ner något här.. Men men, ni är en trogen skara som är in här varje dag ändå.

Har så mycket för mig på dagar och kvällar nu för tiden känns det som att det här med bloggande kommer i sista hand. För det mesta består ju dagarna såklart av jobb, jobb, jobb... Och det konstiga är att det känns helt underbart att gå till jobbet varje dag! Kan man få känna såhär?

På kvällarna hinner jag med mina små goa vänner. Ni förgyller min vardag kan jag lova! Så trist bara att det finns två pinglor som envisas med att bo så långt ifrån mig.. Och ja, känn er träffade Jenny och Annika! 
Men men, nu är de bara frya nätter kvar och sen är ni här.
Jag kan lova att det finns en flicka som längtar ihjäl sig efter fredag! :)
Kom hit nu!!!



Jag och Annika för bra många år sen...





Jenny och Sara, samma kväll för alldeles för många år sedan..

Jag har planer på att pallra mig upp på spinning imorgon, men då är det nog bäst att jag tar och kryper ner i sängen nu innan det blir på tok för sent. Jag behöver ju min skönhetssömn. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0