Fredagsmys

Nu är det helg, och det känns faktiskt riktigt skönt. Det är välbehövt. Imorse när klockan ringde ville jag verkligen inte kliva upp. Jag hörde inte ens första ringningen på alarmet. Men jag var ändå i tid till jobbet. Det är skönt att bo så pass nära som jag gör. Det tar ju bara max 15 min med cykel. Frihet kan jag lova!:)

Blev så glad när jag slutade idag och kikade på telen, pappa hade ringt för att meddela att han kommer till stan ikväll. Det ska bli så skoj att få rå om pappa lite själv. Vet inte när jag fick göra det senast... Han stannar iof bara över natten, men ändå.

Ser verkligen fram emot morgondagen då jag ska ta en ordentlig sovmorgon, men känner jag mig själv rätt så lär jag nog vakna senast kl 6 och vara tokpigg.. :) Men vad gör det, jag kan ligga kvar i sängen heeela dagen om jag så vill. Det enda planerade är grillning hos Anna och det är inte förrän på kvällen.

Nu ska jag pallra mig ner till tåget och möta upp pappa. Skoj skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0