Ingen bra dag

Usch, mår inget vidare. Har ont i mage, huvud och fot.. Det är bara att inse, jag är slut som artist ;)
Vaknade i natt vid 4-tiden, kunde inte somna om. Hur jag än låg så värkte magen och foten, det slutade med att jag låg och kikade på något kasst tv-program som jag inte ens kommer ihåg idag. Följderna av detta blev en hemsk huvudvärk när jag vaknade upp vid 9. Värdelöst!

Idag har jag inte gjort ett dugg. Legat på soffan och kikat på Sex & the City hela dagen. Ska strax hoppa in i duschen och sen har jag tvättstugan hela kvällen. Vilken höjdare!

Konstigt det här, varför dyker vissa personer bara upp sådär i mina tankar?

Kommentarer
Postat av: Annika

vet vad du menar, de är samma här.

varför ska man få sådan tankar?

2010-05-02 @ 17:08:10
URL: http://minisunken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0