Morgon igen

God morgon!

Skönt med lite sovmorgon idag. Klockan ringde inte förrän kl 6, och det känns underbart jämfört med att gå upp 5:15 som jag gjort de senaste veckorna när jag fick lov att pendla till stockholm. Ska strax sätta lite fart så jag hinner med att äta lite frukost innan jag ska studsa upp på cykeln och trampa iväg till jobbet.

Jag har ett litet problem idag, och det är vad jag ska ha på mig.. Jag känner att det hade varit skönt med lite slappare kläder eftersom jag ska vara på lager och röja, men jag kommer säkert vara ue i butik och roda lite med så jag kan ju inte se alltför slapp ut.. ;)

Hoppas att ni alla får en bra dag!


Får sån energi av denna låt. Hoppas att fler kan känna så..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0