tiden bara rusar!

Ännu en rolig dag på Gina Tricot är över. Jobbade 8-19:15 idag. Det är helt otroligt att tiden bara kan springa iväg som den gör om dagarna. Nu är det bara att ladda om och se fram emot morgondagen, som också kommer bli lång, men jag har två timmars sovmorgon och det ska bli skönt!

På onsdag ska jag göra första dagen på min butik. Det ska bli riktigt skoj! Har sett fram emot att få komma dit och jobba med brudarna där. Jag har ju knappt hunnit träffa dem, så det ska bli skoj!

Nej, nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen. Det känns att jag gick upp 5:30 imorse och sen jobbat 11 timmar + pendlat 2 x 40 minuter. Har längtat efter min säng sen jag satt på tåget i morse.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0